Hele fijne en duidelijke service

Heel goed geholpen en begeleid met mijn aanvraag. Heel fijn telefonisch contact gehad vandaag met een hele vriendelijke man. Alles goed besproken en vervolgens heel snel mijn beslissing ontvangen. Top!!

Duidelijkheid en snelle service.

Alle te volgen stappen zijn duidelijk omschreven en na het invullen formulieren snelle reactie.

Snel en goede service

Aanvraag verliep netjes, bij vragen word je snel geholpen.

Geweldige service en heel klantvriendelijk!

Steeds vriendelijk en geduldig geholpen, stap voor stap. Alles was snel geregeld!

Zeer accuraat en goed geholpen door Becam

Straightforward process and helpful staff

Great experience with Becam! The online portal is easy to use and communication clear. If you need "live" assistance very helpful and informative ...and in English a plus for me. Good service = 5 stars!

Snelle afwerking van ons verzoek.

Prettig contact , duidelijke uitleg van vragen en vlotte afhandeling van verzoek.

Snel en efficient

Snel en efficiënt

10:uitstekend

Oké

Geld lenen

Helelmal goed

Alles ging helemaal snel

Ze helpen jou snel en leggen jou alles goed uit. Ik raad het aan iedereen 5 sterren.

Snel en simpel

Zeer goede service vriendelijke mensen

Snel & duidelijk

Duidelijke voorwaarden en een snelle service. Bij vragen kon ik op ieder moment bellen en kreeg ik een deskundige medewerker aan de lijn. Daarnaast werd ik direct gebeld na de start van de aanvraag of alles duidelijk was en of ik begreep wat er van mij verwacht werd.

zeer goed

ik zeer tevreden over deze dienst verlening

Excellent job

When all documents were approved, it was easy to get the loan within a day. Thanks for your help.

Bijzonder prettige samenwerking

Zeer betrokken en meedenkend !!

Snelle reactietijd

Directe reactie, digitale aanlevering niet altijd goed mogelijk

Heel goed geregeld

In zeer korte tijd een kleine financiering geregeld. Invullen online ging helaas niet van een leien dakje, maar met de hulp van de vriendelijke medewerker aan de telefoon is het allemaal goed gekomen. Dank jullie wel voor deze vlotte en nette service

Fijn contact snelle afhandeling

Snelle reactie

Zeer tevreden ervaren! Snelle reactie e-mails binnen 5 min beantwoord. Vriendelijke klantenservice en alles was duidelijk. Het geld stand binnen 1 dag op de rekening zeker een aanrader!

Goede service, snel geregeld!

Verhoging van mijn lening aangevraagd. Goed en snel geregeld. Bedankt weer!

Snelle reactie en goede service

Zeer tevreden duidelijk en goede service en snelle reactie en afhandeling.

Top en snel goed behandeld

Goede informatie En snelle behandeling. Vriendelijke telefonisch contact gehad. Voor spoedig afhandeling.

Perfect en snel behulpzaam

Binnen 4 dagen lening ontvangen becam heeft meet alles geholpen

Goed team

Ik kreeg snel beslissing en naar de twee dagen geld kwam op mijn rekening. Ik raad het aan.

Onder de toren 34

8302BV Emmeloord